ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Често задавани въпроси

РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ И АКСЕСОАРИ

Ето най-често задаваните въпроси, свързани с резервни части и аксесоари.

Предлагат се 3 вида части, които отговарят на спецификацията на FIAT ти. Оригиналните части са същите части, каквито поставяме във фабриката за оптимални производителност, безопасност, качество, издръжливост и стойност. Одобрените части са по-достъпна алтернатива за автомобили на възраст над 3 години. С препоръка от нашите експерти, гамата одобрени от FIAT части в рамките на Eurorepar ще ти позволи да поддържаш разходите ниски, без да правиш компромис с качеството.Частите SUSTAINera са части от нашата програма за кръгова икономика, които се състоят от повторно произведени, отремонтирани, употребявани и рециклирани части. Те са друга алтернативна възможност за автомобили на по-голяма възраст и за собственици на автомобили, които искат да помогнат за намаляване на въглеродния си отпечатък.

Просто е - тези, които са направили колата ти, могат да направят и най-добрите части за нея. Оригиналните резервни части са резултат от постоянен ангажимент в изследването и развитието на иновативни технологии. Освен това те подлежат на най-строги проверки от момента, в който са проектирани до пускането им в производство, за да се гарантира надеждност, комфорт, производителност и безопасност.

Защото е важно да повериш автомобила си на хора, които я познават наистина добре, до последния детайл.

Оригиналните аксесоари идеално се интегрират с всички механични и електронни части на твоя автомобил.

Те редовно се подлагат на стриктни проверки, за да ти осигурят най-висок комфорт, производителност, безопасност и персонализиране във времето. FIAT предлага широка гама от оригинални аксесоари, специално проектирани да пригодят твоя автомобил към специфичните ти нужди. Нашите оригинални аксесоари са проектирани от инженерите, които са създали твоя автомобил, така че винаги да знаеш, че получаваш най-високите стандарти за качество, безопасност и издръжливост. Изборът на оригинални аксесоари на FIAT означава качество и безопасност (проектирани според най-стриктните технически спецификации и тествани при най-тежки условия), стил (перфектно интегриран в твоя автомобил), перфектно прилягане и лекота на използване. Персонализирай автомобила си с оригиналните аксесоари на FIAT.

ПОДДРЪЖКА

Ето най-често задаваните въпроси, свързани с поддръжката

Оторизираният сервиз на FIAT предоставя цялата необходима експертиза. Нашите техници са обучени, за да знаят всичко за автомобила ти. Каквато и работа да трябва да се извърши по твоя FIAT, от годишния преглед на автомобила до ремонти по каросерията, те винаги са насреща, за да помогнат. Ние го създадохме, ние се грижим за него.

Всички подробности относно честотата и ограниченията спрямо пробега, при които трябва да се извършва обслужването, са дадени в Плана за планирано обслужване, включително Ръководството на собственика на твоя автомобил.

От съображения за безопасност и ефективност е важно да сменяш гумите си според сезона. През лятото за предпочитане са летните гуми (определяни и като стандартни гуми). За зимата е добре да имаш зимни гуми на колата си. Зимните гуми подобряват сцеплението при заснежени пътища. В някои държави сезонната смяна на гуми е задължителна на определени дати. В тази перспектива, ако ти липсва място за съхранение на гумите, ние предлагаме услугата Хотел за гуми (попитай предпочитания от теб представител). Добре е да сменяш гумите си преди да се достигне до индикатора за износване, за да се предотврати загуба на сцепление и аквапланинг.

Да, можеш да монтираш на колата си гуми с правилния размер, но с индекс за по-висока скорост. Не е нужна проверка, за да го направиш. Във всички останали случаи, за твоята безопасност и тази на другите, е необходимо да се консултираш с оторизиран сервиз.

Гумите M+S, чийто акроним означава „кал и сняг“, носят тези два инициала на страничната стена на гумата и като цяло са еквивалентни на зимните. Този тип гуми са известни още като всесезонни. Зимните гуми, известни още като гуми за сняг, освен буквите M+S, имат и символ, излят отстрани - планина с три върха със снежинка. Тези гуми предлагат значително по-добро сцепление както при спиране, така и по заснежени пътища.

Можеш да намериш цялата информация за Fix&Go в ръководството на собственика или можеш да прочетеш инструкциите, съдържащи се директно в комплекта. Препоръчваме да ги прочетеш внимателно, преди да го използваш.

Кампанията за изтегляне е доброволно действие на производителя на автомобила за коригиране на всички проблеми на неговите продукти, свързани с безопасната експлоатация на превозното средство или за коригиране на несъответствия. FIAT ще коригира проблема безплатно, дори ако превозното средство е извън гаранция и ти не си първоначалният собственик. Веднага след като получиш известие се свържи с представителство или оторизиран сервизен център, за да резервираш час за интервенцията, препоръчана за автомобила ти. Когато се обаждаш, за да уговориш среща, си подготви номера на шасито на автомобила, който може да намериш в регистрационния документ на превозното средство.

За да разбереш, можеш да се обадиш на 028921149  или да провериш директно в оторизиран сервизен център. Когато се обаждаш, си подготви номера на шасито на автомобила, който може да намериш в регистрационния документ на превозното средство.

Ако вече не си собственик на автомобила, участващ в кампанията за изтегляне, за която си получил уведомление, любезно молим, ако е възможно, да ни изпратиш името и адреса на новия собственик. Всичко, което трябва да направиш, е да попълниш предварително отпечатаната и подпечатана карта, която ще намериш прикачена към писмото, което си получили. След това го изпратете на: aftersales@sfa.bg. Благодарим ти!

УСЛУГИ

Ето най-често задаваните въпроси, свързани с предоставяните услуги при извършване на поддръжка в оторизиран сервиз на FIAT

Videocheck представлява видеообобщение, получено директно на мобилния ти телефон или таблет, което удостоверява всички интервенции, които трябва да бъдат извършени по автомобила, заедно с подробна оферта за разходите. Можеш да избереш дали да ги потвърдиш само с едно кликване.

Да. Ако трябва да оставим колата ти в нашия сервиз за ремонт, ние ще ти предоставим решения при определени условия - като например автомобил под наем или заместващ автомобил, за да можеш да продължиш пътя си (условия, ограничения и изключения на услугите са посочени в гаранционната книжка на автомобила).

Има различни опции за закупуване на сервизен план за твоя FIAT.Когато закупиш своя FIAT, може да се абонираш за план Service Care Plus (обслужване + RSA), за да предвидиш разходите си за поддръжка.


Вторият вариант е да закупиш Service Care Plus, преди да е настъпил срокът за първото обслужване.


Третият план за сервизно обслужване (серия от периодични операции по поддръжка) може да бъде закупен във всеки момент след първото обслужване, но преди превозните средства 5-та година след първата регистрация.

Може да се абонираш за удължаване на гаранцията по всяко време преди да е настъпил срокът за второто обслужване.

Каквито и да са обстоятелствата, FIAT Road Assistance е пълната услуга за пътна помощ, подходяща за нуждите ти. Спукана гума? Изтощен акумулатор? Изгубен ключ? Каквото и да се случи, не се притеснявай, с FIAT Road Assistance ние сме винаги до теб.

В момента на закупуване ще се стартира гаранция, която започва от датата на първата регистрация на превозното средство и която включва: 

  • 24 месеца гаранция на автомобила
  • 24 месеца гаранция на боята
  • 8 години антикорозионна гаранция

Към стандартната заводска гаранция получаваш безплатно допълнителна гаранция за още 3 години или 150 000 км (което настъпи първо). Гаранционната книжка, която ще намериш на борда на автомобила, е мястото, където можеш да провериш всички подробности относно условията и изключенията. Всички подробности относно покритията и ограниченията на пробега са предоставени в гаранционната книжка.

Платена интервенция или аксесоар, инсталиран в представителство на FIAT, осигуряват 24 месеца гаранция, без ограничения в пробега (с изключение на части, подлежащи на износване). Гаранцията включва:

  • замяна или ремонт на резервна част или аксесоар от предходна интервенция, при представяне на съответния данъчен документ
  • цена на труда.

Всичко това при всеки оторизиран представител от европейската мрежа.

Всички подробности относно честотата и ограниченията спрямо пробега, при които трябва да се извършва обслужването, са дадени в Плана за планирано обслужване, включително Ръководството на собственика на твоя автомобил.

Препоръчително е да отидеш в оторизиран сервиз на FIAT (за да важи гаранцията на автомобила е задължително обслужванията да се правят в оторизиран сервиз).