Skip to content Skip to navigation

Често задавани въпроси

Какво включва гаранцията на моя нов автомобил?

В момента на закупуване ще се стартира гаранция, която започва от датата на първата регистрация на превозното средство и която включва: • 24 месеца гаранция на автомобила • 24 месеца гаранция на боята • 8 години антикорозионна гаранция Гаранционната книжка, която ще намерите на борда на автомобила, е мястото, където можете да проверите всички подробности относно условията и изключенията. Всички подробности относно покритията и ограниченията на пробега са предоставени в гаранционната книжка.

Как работи гаранцията за резервни части, аксесоари и ремонт?

Платена интервенция или аксесоар, инсталиран в представителство на Fiat, осигуряват 24 месеца гаранция, без ограничения в пробега (с изключение на части, подлежащи на износване). Гаранцията включва: • замяна или ремонт на резервна част или аксесоар от предходна интервенция, при представяне на съответния данъчен документ • цена на труда. Всичко това при всеки оторизиран представител от европейската мрежа.

Мога ли да удължа гаранцията си?

С разширените гаранции можете да удължите покритието на основните електромеханични компоненти за допълнителни 2 до 4 години.

Колко често трябва да правя обслужването?

Всички подробности относно честотата и ограниченията спрямо пробега, при които трябва да се извършва обслужването, са дадени в Плана за планирано обслужване, включително Ръководството на собственика на вашия автомобил.

Къде трябва да се извърши обслужването?

Препоръчително е да отидете в оторизиран сервиз на Fiat (за да важи гаранцията на автомобила е задължително обслужванията да се правят в оторизиран сервиз).

Какво трябва да направя, когато колата ми се повреди на пътя?

Нашата услуга за обслужване на клиенти е активна 24/7, 365 дни в годината. Обадете се на универсалния международен безплатен телефонен номер 00800 34280000, който е безплатен и активен в цяла Европа, и изберете 1 ПЪТНА ПОМОЩ, ако колата ви се повреди в Италия. Ако вместо това сте в чужбина, изберете 4 МЕЖДУНАРОДНИ УСЛУГИ, които освен че осигуряват поддръжка в случай на спешност, предлагат и възможност за избор на Вашия език. Има и номер 0191 9116375, с който можете да се свържете, ако имате проблеми с установяването на връзка с универсалния международен безплатен телефонен номер. За да научите в кои държави се прилага покритието, вижте гаранционната книжка, която имате в колата си.

Какво е кампания за изтегляне?

Кампанията за изтегляне е доброволно действие на производителя на автомобила за коригиране на всички проблеми на неговите продукти, свързани с безопасната експлоатация на превозното средство или за коригиране на несъответствия. FCA ще коригира проблема безплатно, дори ако превозното средство е извън гаранция и Вие не сте първоначалният собственик.

Какво трябва да направя, когато получа известие за кампания за изтегляне?

Веднага след като получите известие, незабавно се свържете с представителство или оторизиран сервизен център, за да резервирате час за интервенцията, препоръчана за Вашия автомобил. Когато се обаждате, за да уговорите среща, Ви напомняме да имате подготвен номера на шасито на Вашия автомобил, който ще намерите в регистрационния документ на превозното средство.

Безплатни ли са кампаниите за изтегляне?

Да разбира се. Няма допълнителни разходи.

Мога ли да използвам заместващо превозно средство по време на интервенцията?

Това зависи от времето, необходимо за ремонт на Вашия автомобил и условията Ви на договор. Персоналът на сервиза ще може да Ви предостави всички подробности за това колко време отнема интервенцията и за възможностите за използване на заместващ автомобил.

Моят автомобил участва ли в кампания за изтегляне?

За да разберете, можете да се обадите на безплатния номер 00800 34280000 или да проверите директно в оторизиран сервизен център. Винаги помнете да имате подготвен номера на шасито на Вашия автомобил, който ще намерите в регистрационния документ на превозното средство.

Не съм собственик на колата. Има ли нещо, което трябва да направя?

Ако вече не сте собственик на автомобила, участващ в кампанията за изтегляне, за която сте получил уведомление, любезно молим, ако можете, да ни изпратите името и адреса на новия собственик. Всичко, което трябва да направите, е да попълните предварително отпечатаната и подпечатана карта, която ще намерите прикачена към писмото, което сте получили. След това го изпратете на: office@vauto.bg. Благодарим Ви!

Защо винаги е най-добре да използвате оригинални резервни части?

Просто е: тези, които са замислили, проектирали и построили Вашия автомобил, го познават по-добре от всеки друг. Оригиналните резервни части са резултат от постоянен ангажимент в изследването и развитието на иновативни технологии. Освен това те подлежат на стриктни проверки от момента, в който са проектирани до пускането им в производство, за да се гарантира надеждност, комфорт, производителност и безопасност.

Мога ли да монтирам гуми с еднакъв размер, но с различен скоростен индекс?

Да, можете да монтирате на колата си гуми с правилния размер, но с индекс за по-висока скорост. Не е нужно да получавате разрешение, за да го направите. Във всички останали случаи, за Вашата безопасност и тази на другите, разрешението е абсолютно необходимо.

Как да получа разрешение за смяна на размера на гумите?

Можете просто да се свържете с оторизиран дилър, който ще предостави цялата информация за всички подходящи гуми за вашия автомобил.

Каква е разликата между гума M+S и зимна гума M+S?

Гумите M+S, чийто акроним означава „кал и сняг“, носят тези два инициала на страничната стена на гумата и са юридически еквивалентни на зимните. Този тип гуми са известни още като „всесезонни“ и „всесезонни“. Зимните гуми, известни още като гуми за сняг, освен буквите M+S, имат и символ, излят отстрани: планина с три върха със снежинка. Тези гуми предлагат значително по-добро сцепление както при спиране, така и на заснежени пътища.

Как да използвам комплекта Fix&Go?

Можете да намерите цялата информация за Fix&Go в ръководството на собственика на Вашия автомобил или можете да се консултирате с инструкциите, съдържащи се директно в комплекта. Препоръчваме да ги прочетете внимателно, преди да го използвате.

Защо винаги е най-добре да купувате оригинални аксесоари?

Защото е важно да поверите колата си на хора, които я познават наистина добре, до последния детайл. Оригиналните аксесоари идеално се интегрират с всички механични и електронни части на Вашия автомобил. Те редовно се подлагат на стриктни проверки, за да Ви осигурят най-висок комфорт, производителност, безопасност и персонализиране във времето.