от
26 300 лв. с ДДСот
32 400 лв. с ДДСот
27 900 лв. с ДДСот
36 500 лв. с ДДСот
35 500 лв. с ДДСот
39 500 лв. с ДДСот
41 800 лв. с ДДСот
20 200 лв. с ДДС Научи повече
11 декември 2018
Abarth 124 rally ще продължи и през 2019 да играе водеща роля на международната състезателна сцена като ще се състезава в Европейския Рали Шампионат (ERC).
След изключително успешен сезон, който завърши с победа в купата на FIA R-GT, на Европейския рали шампионат и на 11 национални шампионата, през 2019 г. Abarth 124 rally се стреми отново да стане звезда и да защити титлите, които е спечелил. Международният фокус ще бъде върху ERC, в рамките на който ще се проведе индивидуалният шампионат Abarth Rally Cup 2019.
Това индивидуално състезание ще се състои от 6 надпревари, валидни за континенталната титла, четири от които се проведат на асфалт и 2 на чакъл. 6-те състезания, избрани от календара на FIA-ERC * са:
И двата вида състезателни повърхности, чакъл и асфалт, са идеално пригодени към характеристиките на роудстъра с емблемата на Скорпиона, който, както показа 2018 година, е конкурентен и надежден на всички видове терени. Всъщност, на извитите пътища с повърхности с лошо или проблемно сцепление, отличната управляемост, тягата и балансът на Abarth 124 излязоха на преден план и в много случаи той беше по-бърз от по-мощните и – теоретично – с по-високи показатели, автомобили с задвижване на всички колела. Например, в легендарното Рали Монте Карло, когато Андреа Нучита и Марко Воцо постигнаха невероятно четвърто най-добро време в крайното класиране – много по-бързо от официалните автомобили WRC Plus – като в най-тежката специална фаза на състезанието, те караха по твърде хлъзгави повърхности с много лед и сняг.
Натрупаният опит насърчи инженерите на Abarth да доразвият своята разработка и да постигнат пълна зрялост. Днес Abarth 124 rally е готов да бъде водещ състезател във всички надпревари и на всички видове терени. Abarth 124 rally вече е достъпен на цена от 110 000 €, включително с таксата за участие в ERC Championship.
Лука Наполитано, регионален ръководител на марките Fiat & Abarth, коментира новия сезон: “Само за два сезона, Abarth 124 rally се утвърди като колата, която побеждава в класа R-GT, вълнувайки зрителите и печелейки на всички терени. Ралитата като Monte Carlo и Tour de Corse донесоха богати награди: в Княжество 124 Abarth завършиха сред WRC в най-тежката специална фаза на състезанието с четвъртото най-добро време в крайното класиране, докато в Корсика Abarth 124 rally не само победи, но четири Abarth 124 rally автомобила в състезанието всъщност преминаха карирания флаг непосредствено един след друг.
През 2019 година искаме да подобрим резултатите от 2018, продължавайки да участваме с нашата Купа на международно ниво в ERC. Нашата зона за гостоприемство ще се превърне в място за срещи на шофьори и фенове на емблемата със знака на Скорпиона. Нещо повече, благодарение на нашата услуга за подсигуряване по време на състезанието на части и на пълно покритие от нашия технически персонал, ние ще осигуряваме поддържащи екипи в реално време”. Лука Наполитано продължи: „Състезанията винаги са имали централно място в идентичността на Abarth и въплъщават ценностите му, а конкуренцията ни дава възможност да затвърдим връзката с историята и бъдещето на Abarth. Нещо повече, това ни позволява да изпробваме техническите иновации и новите технологии в най-тежките условия на разработване, готови за пренасяне към стандартните производствени модели, защото искаме да предложим на нашите клиенти продукти с постоянно подобряващи се характеристики и надеждност “.
След две години на състезания, Abarth 124 rally вече е записал 50 победи в категорията R-GT, които го увенчават като неоспорим крал на автомобилите GT. Позиция, постигната чрез впечатляваща серия от успехи на състезателните трасета, често комбинирана с отлични позиции в крайните класирания. Нещо повече, Abarth 124 rally помага както на шампионата да стане по-зрелищен, така и за увеличаване на броя на състезателите в купата на FIA R-GT (на практика GT световното първенство), което Abarth 124 rally спечели, пилотиран от двойката французи Рафаел Астие и Фредерик Воклар от екипа на Milano Racing Team. Предлаганите в Abarth Rally Cup награди са много примамливи, с € 12,000 за победителя в R-GT класа във всяко състезание, € 10,000 за второ място, € 8,000 за трето и € 4,000 за четвърто. Спечелилият цялостния трофея ще получи награда от € 30,000. Пълните правила на Abarth Rally Cup 2019 ще бъдат публикувани по-късно.
Abarth Rally Cup 2019 се провежда в рамките на FIA-ERC, Европейския рали шампионат, спонсориран от телевизионния канал Eurosport, което дава на участниците висока степен на известност и публичност. Отборите и пилотите, участващи в Купата, ще бъдат подкрепени по време на състезания от самия Abarth, а още повече, че селището “Scorpion village” ще осигури зони за обслужване за отделните отбори, зона за гостоприемство и фургон Abarth за обслужване с резервни части. Както и в Abarth Rally Cup, колата ще може да се състезава във всички състезания на FIA и националните шампионати, които признават категорията R-GT. Това дава възможност на водачите и екипите да оптимизират инвестициите си, като целят да спечелят щедрите награди на Купата, но и същевременно се състезават, в същия сезон, и в други национални и международни първенства.
Купата също така ще осигури зрелищни забавления и вълнение за феновете на автомобилите с емблемата със Скорпиона, присъстващи на ралитата. Ентусиастите на Abarth ще могат да култивират страстта си към Abarth като разговарят с пилотите, седят редом с тях през състезателните уикенди, и опитват тест-шофиране на производствените автомобили, които са на разположение за тази цел всеки уикенд – с други думи, чрез опит от „първа ръка“ на възможностите на автомобилите, и с поглед отблизо за това как технологията се прехвърля от състезанието към пътя. Един от примерите е новата Abarth 124 GT, специалната серия, която съчетава тръпката на волана, която само истинският роудстър може да даде, с изтънчената елегантност на купе, благодарение на лекия, безопасен и високотехнологичен твърд покрив, единственият на пазара, направен от въглеродни влакна, точно като този, с който е оборудвана рали версията.
* Подлежи на валидиране от FIA WMSC.