Приемам

Новини

Престижната Ключова Награда за 2018 бе присъдена на късометражния филм, с който се лансира новият Fiat 500X

08 December 2018

New 500X_Advertizing

20 ноември 2018

 

Престижната Ключова Награда за 2018 бе присъдена на късометражния филм, с който се лансира новият Fiat 500X

 

  • Реализиран от марката Fiat в сътрудничество с творческата агенция Лео Бърнет, късометражният филм, създаден по повод новия 500X, спечели една от най-желаните рекламни награди на Италия.
  • Вдъхновен от култовия филм на 80-те “Back to the Future”*, късометражният филм “Вкусът на утрешния ден. Днес.” бе пуснат по социалните медийни канали на Fiat и получи повече от 42 милиона гледания, най-добрия резултат на Групата FCA.
  • Заснет в Торино и Милано от режисьора Аго Панини, с ключовото участие на известния актьор Кристофър Лойд, късометражният филм е най-новата глава от нерушимата връзка, която обединява Торино, марката Fiat и най-добрите филмови традиции от началото на 20 век.
  • Това е оригинален начин за илюстриране на основните нововъведения на кросоувъра Fiat 500X, актуализиран като стил, с двигателите от новата фамилия FireFly, усъвършенстваните системи за подпомагане на шофирането и авангардна свързаност.

 

Церемонията по присъждането на 50-то издание на Ключовата награда за 2018, една от най-желаните италиански награди за рекламни филми, се проведе на 19 ноември 2018 вечерта в Teatro Elfo Puccini, Милано. Организирана от Media Key – групата, която публикува най-добрите списания в индустрията и е еталон за италианските маркетинг мениджъри – престижната награда бе присъдена на краткия филм “Fiat 500X – вкусът на утрешния ден. Днес.”, който спечели в категорията “Транспорт и енергетика”.   Замислен от творческата агенция “Лео Бърнет” и режисиран от Аго Панини за Movie Magic Production Company, видеото придружава старта на новия 500X. Във филма колата се превръща в невероятна “машина на времето”, запазвайки стилистичните характеристики на емблематичния 500, като същевременно предлага нови технологии “заимствани” от бъдещето. И това е концепцията, която е в основата на рекламната кампания, която използва оригинални сценарии, вдъхновени от култовия филм “Завръщане в бъдещето”*, за да отдаде почит на великолепната кинематографична традиция, като се превръща в голям успех в мрежата: регистрира над 42 милиони гледания по социалните канали на Fiat – най-добрият резултат за марка FCA.

 

Краткият филм “Fiat 500X – вкусът на утрешния ден. Днес.” се развива в италиански град от 60-те години, където млада двойка кара серия D на Fiat 600 по улиците, изпъстрени с магазини, минувачи и коли от същия период, напомняйки неповторимия италиански стил, който скоро завладял целия свят. Но внезапно светкавица удря колата и я изстрелва в бъдещето, което е нашето настояще, превръщайки я в новата 500X: това предизвиква поредица от вълнуващи ситуации, които дават възможност на младото двойка да открие всички нови характеристики на модела.   По време на това уникално и вълнуващо преживяване главните герои откриват и разказват всички нововъведения на продукта: новите двигатели FireFly Turbo 1.0 и FireFly Turbo 1.3, които са още една премиера за Групата в дизайна на двигатели, и точно като светулката, очарователното насекомо, от което се взема името им, те са най-компактният и най-чист източник на захранване на автомобилите Fiat. Също така се виждат системата Uconnect 7″ HD LIVE с интегрирана система за сателитна навигация и свързаност, новите пълнодиодни full LED фарове за по-голяма видимост и безопасност и многобройните системи за подпомагане на шофирането, включително “Разпознаване на пътните знаци” „Асистент за скоростта” и “Асистент за следване на лентата” като стандарт за всички версии. Краткият филм завършва с това, как младата двойка, която се връща в собственото си време все още на борда на New 500X, е приветствана от дружелюбния градски полицай, изигран от известния американски актьор Кристофър Лойд.

 

Съществено е, че късометражният филм, посветен на Новия 500X, продължава стратегията, започната през 2017 г. с “Ще се срещнем в бъдещето” – видеото победител в категорията Branded Entertainment / Storytelling на Ключовите награди миналата година, когато бе отпразнуван 60-тият рожден ден на емблематичния 500, с участието на носителя на Оскар звездата Ейдриън Броуди. Но това не е всичко. Краткият филм “Fiat 500X – вкусът на утрешния ден. Днес.” е и най-новата глава в тясната връзка между марката Fiat, изработването на стойностни филми и Торино – неразривна връзка, потвърдена и от мястото, избрано за международния старт на новия модел: Националният музей на киното в Торино, който се помещава в Mole Antonelliana, извисявал се над столицата на Пиемонт вече повече от век. Нещо повече, известният първи член на семейството 500 също бе звезда и в друга категория на “Ключовата награда 2018″. Филмът “What the Fragrance”, създаден от Perfume Holding и Leo Burnett, спечели първа награда в категорията “Онлайн реклама” , Филмът бележи началото на изискания Аромат 500, в женски и мъжки вариант, създаден от водещите maîtres parfumeurs на Perfume Holding и вдъхновен от митичния Fiat 500 – икона на стила, който е останал недокоснат от годините и винаги е бил верен на своята отличителна идентичност и влияние върху разнообразието от множество различни творчески среди, от дизайна до изкуството и от модата до киното.

* “Back to the Future” е търговска марка и с авторски права на Universal Studios и U-Drive Joint Venture. Лицензирани от Universal Studios. Всички права запазени.

 

Торино, 20 ноември 2018

Новости от Фиат