x 

Приемам

Новини

Още повече награди за проекта The Fiat 500 Forever Young Experience

30 June 2018

Fiat 500 NC

13 юни 2018 г.

Още повече награди за проекта The Fiat 500 Forever Young Experience

  • Европейското турне на Fiat 500 триумфира в MediaStars, престижното състезание на рекламната индустрия.
  • Два златни награди бяха връчени в секциите “Събитие” и “Медиястар / Промоция”.
  • Досега проектът е получил 13 национални и международни трофеи. • Сега в единадесетата си година, 500* е отбелязва най-доброто си представяне в историята с над 74 000 автомобила, продадени в Европа през първите месеци на 2018 г

Церемонията по награждаване на MediaStar, която има за цел да покаже професионалните умения на тези, които допринесат с техническите си познания за успеха на този рекламен проект, се проведе вчера вечерта в Милано. Домакин бе Auditorium Testori, като на събитието присъстваха голям брой рекламни агенции, продукционни компании и аудиовизуални фирми за постпродукция и уеб факторинг.

Независимият конкурс, който е вече на двадесет и втората си година, е разделен на четири различни области, обхващащи различни сфери на рекламата, разделени на по 12 секции всяка. Съдиите наградиха с първите места в секциите “Събитие” и “Медиастар / Промоция” европейското турне “Forever Young Tour Experience”, което отбеляза миналата година 60-ия рожден ден на Fiat 500.

Това означава, че проектът, създаден от агенцията Ideal agency, вече е събрал 13 национални и международни трофеи. Миналата година той възпроизведе настроението от 1957 в три града – Кан, Мюнхен и Мадрид – за отбелязване на 60-ия рожден ден на Fiat 500 и пресъздаване на истинско пътешествие във времето. Всеки етап от турнето напълно изразява местната култура на избраните места. Той завърши в Мадрид със зашеметяващо събитие, включващо почти сто актьора и изпълнения с изключителен блясък, очарователни ретро магазини, представящи някои италиански отлични постижения в областта на модата, храната и дизайна и класическите автомобили Fiat 500.

Безспорната звезда на проекта “Fiat 500 Forever Young Experience” беше 500 Специално издание, посветено на 60-годишнината на модела. Той се появи на крайбрежната в Кан – френския град, известен с Международния филмов фестивал – точно като филмова звезда, приветстван от хиляди туристи, които не спираха да го снимат. Получи същия вид овации и на забележителния Виенски площад в Мюнхен, едно от най-известните места в баварския град, с малкия си постоянен пазар и близката бирария Hofbräuhaus.

Над седем хиляди посетители пък се настаниха на оживената Calle Jorge Juan da Calle de Serrano, една от най-големите градски развлекателни зони в Мадрид, осветявайки го с блясъците на своите камери и смартфони, за да заснемат колата, произведена в номерирана ограничена версия, както и прекрасния декор, създаден, за да покаже вечната италианска икона.   Връзката между испанската столица и иконата на Fiat е толкова силна, че Мадрид бе избран за кулминационна точка за друго европейско турне на 23 май тази година. Тази обиколка посети някои от най-престижните градове в Европа: от Милано до Лондон и от Берлин до Париж, а след това до Мадрид. Звездата на това пътешествие беше неудържимият 500 Collezione, тридесетото от специалните издания, реализирани през последните 11 години. 500 Collezione вече е в изложбените зали на Fiat в цяла Европа.

Fiat 500 винаги е бил лидер в създаването на новости, като същевременно си остава верен на себе си, като е бил пресъздаван във времето и неговото име е свързвано с емблематични марки от световете на модата, луксозните яхти, изкуствата и спорта, в множеството специални издания, създадени да изследват необичайни територии за градска кола.

Стартирана през 1957 г. и утвърдена през годините като символ на масовата моторизация в Италия, Fiat 500 се прероди през 2007 г., когато дебютира новият модел – и се превърна в глобален феномен. Това се демонстрира посредством над два милиона автомобила, продадени в над 100 страни по света. Над 80% от продажбите са извън Италия, а 500 е най-продаваният в сегмента си в Европа от 2013 г. насам. През първите четири месеца на 2018 г. 500-те са лидери на пазара в девет страни (Великобритания, Испания, Португалия, Австрия, Унгария, Хърватия и Словения) и в първите три места в седем други държави (Италия, Германия, Франция, Швеция, Словакия, Румъния и България). Също през първите четири месеца на 2018 година, в единадесетата си година, 500* надмина собствения си рекорд с над 74 000 коли, продадени в Европа.

* Fiat 500 и Abarth 500 версии общо.

Торино, 13 юни 2018

 

Новости от Фиат