Приемам

Новини

Новият Fiat 500 Collezione се качва на модния подиум в Милано

01 November 2018

Fiat 500 Collezione_Rinascente

Новият Fiat 500 Collezione се качва на модния подиум в Милано

• Универсалният магазин Rinascente в Милано, истински символ на най-известния от световните градове на модата, е домакин на представянето на новия 500 Collezione, като по този начин отново решително поставя Fiat в центъра на модния свят.
• Luca Napolitano, ръководител на марките Fiat и Abarth за Европа, Близкия изток и Африка, представи новата специална серия заедно с Emanuele Farneti, главен редактор на Vogue Italia и на L’Uomo Vogue, и обясни причините, които стоят зад партньорството със списанието.
• Fiat и L’Uomo Vogue съвместно разработиха пазарното представяне за Fiat 500 Collezione, отразявайки споделените ценности, свързващи емблематичния 500 със списанието.
• Проектиран от Centro Stile Fiat, новият 500 събиране не може да не впечатлява с изискани нови цветови одежди, включващи и двуцветната комбинация “Brunello”, изисканата интериорна текстилна версия в бледо райе, “медните” джанти и хромираното лого “Collezione” върху задния капак.
• Fiat 500 води в А Сегмента в 11 страни в Европа и е в топ 3 в други 5, а първите 9 месеца на 2018 г., 11 години след старта му, са най-добрите в неговата историята.
• Новата колекция Fiat 500 вече е налична при дилърите на Fiat.

Представянето на новия Fiat 500 Collezione, новата специална серия, вдъхновена от оттенъците на есента, с комбинации от цветове и материали, се проведе в универсален магазин Rinascente в Милано.

За да стартира новата модна звезда, Fiat избра да си партнира с друго водещо име от смета на стила и модата – L’Uomo Vogue – с когото споделя същите ценности на елегантност и внимание към детайлите. През повече от половин век двете италиански марки имат значим принос за света на стила и дизайна, като създават нови тенденции и изнасят в целия свят висшите италиански постижения в тази област, като междувременно и самите те се превръщат в международно признати икони. Двата бранда са съпътствали, отразявали и понякога повлиявали навиците, вкусовете и начина на живот на потребителите в Италия и в целия свят, но преди всичко те са „експортирали“ Италия по света.

На събитието присъстваха Luca Napolitano, ръководител на марките Fiat и Abarth за Европа, Близкия изток и Африка, който представи новата специална серия заедно с Emanuele Farneti, главен редактор на Vogue Italia и на L’Uomo Vogue. Те внесоха своя чудесен принос към обсъждането, посветено на ценностите, споделени от иконата на Fiat и от L’Uomo Vogue. Лука Наполитано потвърди концепцията: “Историята на Fiat 500 е една истинска история на успеха. Това е автомобил, който вече над 60 години донася късче от Италия до улиците в целия свят, като така се превръща в най-глобалната кола на Фиат за всички времена. Fiat 500 е достоен за корицата на списанието, на която се превръща в магнит, който привлича и други икони на стила и дизайна. Ето защо, за стартирането на новия Fiat 500 Collezione 500, ние избрахме да си партнираме с L’Uomo Vogue, с когото споделяме общи ценности”, каза Лука Наполитано.

Това е нещо повече от проста метафора, тъй като марката Fiat и L’Uomo Vogue се обединяват за да представят търговския старт на колата. Във видеото списанието се появява в кадър, като показва на корицата си лицето на манекен. Неговите очи и лице започват да се движат, като че ли той проследява нещо: Новият Fiat 500 Collezione влиза в стаята и породеното от това движение на въздуха разлиства страниците на списанието и ги отваря на в секцията за стилове. Култовите предмети от тези страници са привлечени от Fiat 500 Collezione, като накрая те влизат в колата. Когато накрая списанието отново се затворя, Fiat 500 Collezione вече е заел позицията на челната корица, като се е превърнал в истинската звезда на списанието, точно както и се полага на един такъв супер модел. “L’Uomo Vogue е посланик на италианския стил в света от 50 години”, заяви Емануеле Фарнети, директор на L’Uomo Vogue. “Поради тази причина ние сме истински щастливи да си партнираме с една италианска икона като Fiat 500, и още повече, че това се случва по един истински новаторски начин. За първи път страниците на едно модно списание оживяват, започвайки с корицата. Тази изненадваща и забавна идея потвърждава общата визия на нашите две почитани във времето италиански марки, които са способни да говорят на езика на днешния ден”.

Fiat 500 Collezione
Проектиран от Centro Stile Fiat, новият 500 Collezione наследява успешните специални серии, създадени за пролетния сезон, като следва модните сезони с ново вдъхновение, което със сигурност ще достави удоволствие на всеки, който иска да се отличи с класа, както и на любителите на изтънчените екстериори и вечния стил. Тази модерна, свързана клиентела изцяло се възползва от всичко, което градската култура и социалност могат да предложат. Фиат 500 Collezione е наличен както във версия хечбек със стандартен стъклен покрив, така и като кабриолет със сив мек покрив, и гордо носи уникални оригинални „одежди“, като двуцветната Brunello – контрастна комбинация от Opera Maroon и Carrara Grey. Както интериора, така и екстериора са обогатени с орнаменти в меден цвят – от командното табло, през декоративната лайсна до 16″ алуминиеви джанти, с изключително съдържание, тъкани с изискани бледи райета в интериора, и – като завършек на елегантността на автомобила – хромираното лого „Collezione“ в курсивен шрифт върху капака на багажника. Пълното представяне за пресата е достъпно на този link.

Един изключителен моден подиум: Rinascente, Milan
Очарователният, примамлив и взаимно обогатяващ обмен между света на модата и този на автомобилите завършва с модно шоу. Манекените, носещи моделите и аксесоарите, които определят модните тенденции за тази есен, дефилират на подиума, докато Fiat 500 Collezione, който представя целия си изкусителен динамизъм на улиците на Милано, е прожектиран на специалните екрани. Не е възможно да има по-подходяща локация за това сътрудничество от Rinascente, утвърдената емблема на демократизирания подход към стила и модата.

Тази ценност осъществява и родство между италианския универсален магазин и Fiat 500, “великата малката кола”, която революционизира концепцията за мобилност и я превърна в общодостъпна от 1957 г. насам, като първо предлага комфорт на ниска цена, и след това не престава да се развива през целия си живот от повече от шестдесет години, с несъмнен стил, винаги вярна на собствената си идентичност, но и постоянно новаторска и вдъхновяваща ентусиазъм и популярност навсякъде, където и да се появи.

Торино, 26 октомври 2018

Fiat 500 Collezione
Rinascente

Новости от Фиат