Приемам

Новини

Новата рекламна кампания за Новия 500X вече е в ефир: едно пътешествие през времето за да се открие, че бъдещето вече е тук

16 October 2018

New 500X_Advertizing

07 септември 2018

Новата рекламна кампания за Новия 500X вече е в ефир: едно пътешествие през времето за да се открие, че бъдещето вече е тук

 

  • “Новият 500X – вкус от утрешния ден. Днес.” е заглавието на новата комуникационна кампания, посветена на италианския кросоувър Fiat, вдъхновен от филма “Обратно към бъдещето”*.
  • Стартирана в предварителен преглед по социалните канали на Fiat – и с над 32 милиона гледания за едва 11 дни, най-добрият резултат за FCA – неустоимият късометражен филм включва млада двойка, катапултирана от шейсетте години в наши дни, където се оказват зад волана на новия Fiat 500X.
  • Оригинален и забавен начин за разказване за технологичните иновации на New 500X: от обновения си стил до новото семейство на двигателите FireFly Turbo 1.0 и FireFly Turbo 1.3, и от съвременните системи за подпомагане на шофирането до най-съвременната свързаност.
  • Късометражният филм завършва със специалното участие на известния американски актьор Кристофър Лойд, който играе ролята на един много специален пътен регулировчик.
  • Производството е изцяло италианско. Късометражният филм е заснет на локации в Торино и Милано.

По повод пускането на Новия 500X, Fiat направи прекрасен късометражен филм с продължителност две минути и половина, вдъхновен от култовия филм “Back to the Future”*, който заздравява дългогодишната връзка между марката Fiat и света на филмите и е продължение на видеото “Ще се видим в бъдещето”, стартирано миналата година по повод отпразнуването на 60-ия рожден ден на Fiat 500, с участието на носителя на Оскар Ейдриън Броуди.

Сега е редът на новото видео, посветено на новия Fiat 500X, италианския кросоувър, който съчетава вечен стил и дизайн с новаторски технологии, които могат да задоволят най-новите мобилни нужди. Един вид “машина за време”, въплъщавайки пословичната идентичност на 500 и специалната способност на марката Fiat да реализира най-умните решения, които опростяват и подобряват живота зад волана, и са достъпни за всички. Това е концепцията за вълнуващата нова комуникационна кампания, озаглавена “Нов 500X – вкус от утрешния ден. Днес.”.

Иновативната рекламна стратегия започна с пускането на 2.30-минутния късометражен филм по социалните медийни канали на Fiat в Европа, Близкия изток и Африка, преди самата рекламна кампания, която в момента е в ефир в различни европейски страни.

“След големия успех на видеото “Ще се видим в бъдещето” решихме, че филмът е най-добрият начин да представим и многото нови характеристики на новия 500X”, обяснява Оливие Франсоа, ръководител на Fiat Brand и Главен Маркетинг директор на FCA. Резултатът от това е “Fiat 500X – вкус на утрешния ден. Днес.”, късометражен филм, вдъхновен от филма “Назад към бъдещето” от средата на осемдесетте години, който разказва завладяваща, оригинална история, и който отдава почит на великолепната кинематографска традиция и който може да бъде напълно модулиран и съобразени с нуждите на отделните пазари на региона на Европа, Близкия изток и Африка. Ефективната, гъвкава и глобална рекламна стратегия бе качена на социалните канали на Fiat, за радост на клиентите, които се стремят към новите медии, и където досега са записали повече от 32 милиона гледания, най-добрият резултат за FCA досега, и понастоящем вече е готова да бъде излъчвана по телевизионни станции в цяла Европа.

Реализиран от творческата агенция “Лео Бърнет” и режисиран от Аго Панини за филмовата продукционна къща “Магьосника”, този късометражен филм се развива в италиански град от 60-те години, когато една млада двойка се вози в серия D Fiat 600 по улици, декорирани с магазини, автомобили и минувачи от онова време. Свидетели сме на зараждането на италианския дизайн и върхови производствени постижения, които скоро ще завладеят света. Изведнъж мълния удря колата и я пренася в бъдещето, което е нашето настояще, превръщайки я в Новата 500Х.

Скокът през времето удивлява младата двойка, която обаче скоро започва да придобива “вкус към утре”. Чрез поредица от вълнуващи ситуации младите хора откриват системите за подпомагане на шофирането, които правят всяко пътуване в New 500X уникално, комфортно, безопасно и забавно преживяване. Преживяване, подсилено от новото семейство малки бензинови двигатели Turbo, които осигуряват блестящи постижения и отлично пътуване. Двойката също така е очарована и от системата Uconnect 7 “HD LIVE, която осигурява сателитна навигация и свързаност: наистина друг свят. Всички тези възможности се съдържат в кросоувър с изцяло обновен стил, който все пак обаче запазва своя отличителен уникален характер, и е оборудван с новите фарове Full Led за по-голяма видимост и безопасност.
Късометражният филм приключва с това, как младата двойка се завръща в собственото си време, все още обаче на борда на New 500X. В края на това необичайно пътешествие е специалното участие на американския актьор Кристофър Лойд, който играе ролята на един впечатляващ и забавен пътен регулировчик.

** Back to the Future е регистрирана търговска марка и авторски права на Universal Studios и U-Drive Joint Venture. Лицензирани от Universal Studios. Всички права запазени. “Обратно към бъдещето” е търговска марка и авторски права на Universal Studios и U-Drive Joint Venture. Лицензирани от Universal Studios. Всички права запазени.  

Торино, 7 септември 2018 г.

Новости от Фиат