Дебютът на гамата на новия Tipo стартира 2019 за Fiat.

Дебютът на гамата на новия Tipo стартира 2019 за Fiat.

17 януари 2019

Дебютът на гамата на новия Tipo стартира 2019 за Fiat.

 

  • Днес семейството на Fiat Tipo разполага със Street, Mirror, S-Design и Sport, които могат да задоволят нуждите на клиентите от всички възрасти, вкусове и мобилност.
  • Новата версия на Fiat Tipo S-Design, в конфигурации с 5 врати и комби, ще бъде налична и с нова двуцветна „ливрея“ Passione Red / Black и нов интериор Total Black, който подчертава неговата спортна индивидуалност.
  • Базиран на новия 5-вратен S-Design на Tipo, версията Sport добавя специални дизайнерски елементи, като предна броня, странични поли, спойлер на покрива и задната броня с дифузор.
  • Tipo Mirror е за семейства, фокусирани върху свързаността.
  • Tipo Street е идеалният отговор за младите клиенти, които искат колата им да бъде динамична, стилна и достъпна.
  • Tipo е лидер в своя сегмент в Италия и е вторият по продажби модел на Fiat, като над 70% от всички автомобили са продадени извън Италия.

 

Fiat започва 2019 г. с важен дебют. Тук идва новата серия Tipo, която днес включва три модела (4-врати, 5-врати и комби) и четири модификации със съответните нива на оборудване (Street, Mirror и новата S-Design и Sport), способни да задоволят нуждите на клиентите от всички възрасти, вкусове и потребности от мобилност. По-специално, новите S-Design и Sport версии, тази последната е разработена съвместно с Mopar, са посветени на млади и динамични шофьори, които искат автомобил с отличителна индивидуалност и спортен характер, и са представени съвместно от Mirror и Street trims. Първата е насочена към семейства, които са фокусирани върху свързаността. Тя се отличава с новата гама Venezia Blue, хромираните акценти и сензорния екран UconnectTM 7″ HD LIVE, който е готов за Apple CarPlay и съвместим с Android AutoTM. Fiat Tipo Street от друга страна предлага комбинация от атрактивен стил с типичния простор и комфорт на серията Tipo – страхотно съдържание на достъпна цена.

Накратко, има всички съставки, които да продължат успеха на модела. Не случайно Типо е лидер в своя сегмент в Италия и в първата десетка в седем европейски страни. Освен това, това е вторият най-глобален модел на Fiat с над 70% от всички коли продавани извън Италия. Неговият успех започна скоро след старта му, както се вижда от престижната награда “Autobest – Best Buy Car 2016″, която получи от група от около 30 журналисти от най-важните автомобилни списания в Европа. Това е глобален модел, който въплъщава уважаваните във времето концепции, които са типични за Fiat – функционалност, простота и индивидуалност. През 2017 г., например, стандартна серийна кола обиколи света за 133 дни, пропътувайки 41 000 километра за 400 часа, без да е необходимо допълнително техническо обслужване. Подвигът се състоя в 22 държави и 122 града и предизвика навсякъде любопитство и единодушна висока оценка.

 

Tipo S-Design и Tipo Sport – отличителен характер и спортен стил

Базирайки се на новата версия на S-Design, Fiat Tipo Sport се представя с много спортна „екипировка“. Голяма част от специалните и изключителни елементи на дизайна подчертават нейния динамичен стил. Версията Sport е достъпна само за Tipo 5-Врати и превръща S-Design във върхова версия благодарение на спортните нови предни и задни брони, странични престилки и нови рамки на предните фарове за мъгла. Задният дифузор заедно със спойлера на покрива са допълнителна препратка към състезателния свят и допълват динамичния вид на новата версия.
С много нови функции отвътре и отвън, новият Tipo S-Design може да се похвали с още по-смел характер. Една от най-впечатляващите е вдъхновяващата окраска Passione Red, съчетана с контрастния черен покрив (по избор), който допълва настоящата палитра на Metropoli Grey, Cinema Black, Gelato White и Colosseo Gray.

Finally, on both versions, connectivity is standard with UconnectTM 7″ HD LIVE touchscreen, which is Apple CarPlay ready and Android AutoTM compatible Android Auto, Google Play and Google Maps are trademarks of Google LLC. Apple CarPlay is a registered trademark of Apple Inc.

 

Екстериорът се характеризира с голяма гланцова черна решетка, обхващаща целия фронт и фаровете, които при поискване се добавя Bi-Xenon технология, която гарантира 30% по-добра ефективност в сравнение със стандартните версии. Стилът Black Glossy Black е вграден и в 18-инчовите алуминиеви джанти с диамантено покритие на профилите на въздухосмукателите и на капаците на огледалата за обратно виждане. Тонираните задни прозорци допълват дизайнерската окомплектовка.

Отвътре пътническото отделение е още по-спортно с изключителната Total Black атмосфера, която е перфектната комбинация с кожените и платнени седалки с украсени двойни шевове и кръстосаната тапицерия от естествена кожа на кормилото и ръкохватката на скоростния лост.
В допълнение към новия външен вид, гамата на новия Tipo Sports и S-Design също така бе разширена с 1.4-литровия бензинов двигател с 95 к.с. и 1.3-литровия MultiJet 95 к.с. двигател, в допълнение към досегашните 120 к.с. 1.4-литров T-Jet и 120 к.с. 1.6-литров MultiJet, като последният също е и с автоматична трансмисия DCT. И накрая, и в двете версии, свързаността е стандартна с UconnectTM 7″ HD LIVE сензорен екран, който е готов за Apple CarPlay и Android AutoTM съвместим Android Auto.

Google Play и Google Maps са търговски марки на Google LLC. Apple CarPlay е регистрирана търговска марка на Apple Inc.

  

Tipo Street and Tipo Mirror – достъпни стил и технология

 

Fiat Tipo Street е насочена към млади клиенти, които искат колата им да бъде динамична, стилна и достъпна. Новата версия на Street, със силната индивидуалност на Pop, добавя нови 16-инчови лъскави черни алуминиеви джанти, затъмнени прозорци за неприкосновеност на личния живот и контрастни тъмни детайли върху капачки на огледалата, решетката и външните и вътрешните дръжки на вратите. Смелият поглед на DRL LED фаровете и специалната емблема подсилват характера на Street на тази модификация. Пакетът като цяло подчертава баланса на италианския дизайн, гарантиращ индивидуалност и стил, без да се прави компромис с функционалността. Във всички отношения Tipo е гостоприемна и практична, а версията на Street добавя динамика към тези добре познати функции. С други думи, той съчетава атрактивния стил, простор и комфорт на седана със среден размер от по-високия сегмент с достъпността на атрактивната цена.
Със своите специфични характеристики и изключителни цветови комбинации, Tipo Mirror е перфектната комбинация от Tipo технология и стил. Свързаността е стандартна с UconnectTM 7″ HD LIVE сензорен екран, който е съвместим с Apple CarPlay и Android AutoTM. Tipo Mirror е също е стил. Ексклузивната нова цветна одежда Venezia Blue, налична при поискване, прави своя дебют и е перфектното съчетание с множеството съблазнителни хромирани детайли, като дръжките на вратите, страничните профили, рамката на долната предна решетка, рамките на фаровете за мъгла и капаците на огледалата за обратно виждане.

 

Новата комуникационна кампания

 

За пускането на новата серия Tipo, Fiat създаде комуникационна кампания по телевизията, печата и радиото, която се насочва към концепцията, че “не ти е нужно много, за да получиш още повече”. Подобно на наемането на апартамент или летенето в първа класа на цената на стандартна стая или икономичен билет. Същото се отнася и за новата серия Fiat Tipo, която предлага повече технологии с Tipo Mirror, повече характер с Tipo Sport и повече стил с Tipo Street. „Свикни да мислиш мащабно“ е това, което кампанията предлага като разказва истински случки. В първия случай хотелската стая става по-голяма и с много допълнителни удобства, докато във второто видео тясната седалката на авиокомпанията се разширява и става по-удобна. Всичко това е в полза на героя и става под удивените очи на всички останали, които не се ползват от същата привилегия. Кампанията е разработена от творческата агенция Leo Burnet, режисирана от Federico Brugia и планирана от Starcom.

 

Финансовите решения на Банката за новото Tipo

 

Банката FCA, която е собственост на Fiat Chrysler Automobiles и Crédit Agricole Consumer Finance, подкрепя продажбите на автомобили Fiat, предоставяйки широка гама от финансови решения, за да предоставят на всички свои клиенти възможно най-доброто преживяване.
Всеки, който желае да управлява Fiat Tipo S-Design или версия Sport с нов, спортен, динамичен външен вид, може да избере един от следните продукти: • Заем на вноски: традиционно финансиране, което позволява на купувача да плати за превозното средство за продължителен период от време; • Лизинг и PCP (т.нар. покупка чрез личен договор): Изключително гъвкави решения с ниски месечни плащания и възможност за избор, на датата на изтичане на договора, дали да се върне, запази или замени колата с нова; • Личен лизинг: решение за шофьори, които не желаят да притежават превозното средство, с произтичащите от това разходи и несигурност, включващи еднократно месечно плащане, включващо основните застрахователни, помощни и инфомобилни услуги.
Всички решения на FCA Bank са предназначени не само за физически лица, но и за фирми и независими професионалисти. В допълнение, Leasys, дъщерно дружество на FCA Bank, предоставя дългосрочни решения за коли под наем за напълно спокойно шофиране.
Освен това, Банката предоставя широк спектър от застрахователни продукти в комбинация с договора за финансиране, както за лична защита – например „Застраховка за кредитна защита“, която осигурява изплащането на част от кредита в случай на внезапни и непредвидими събития като работа загуба – и защита на автомобила.
Описаните решения за финансиране и застраховане са достъпни в повечето европейски страни, в които оперират компаниите от банковата група FCA. Всички структури са изключително гъвкави, за да отговарят на всички местни изисквания.

 

Торино, 17 януари 2019 г.