
09 май 2025
FIAT Grande Panda се обединява с Shaggy, за да отбележи 30-годишнината на неговия световен хит „Boombastic“„Boombastic (Fantastic)“ – напълно нова, преосмислена версия на записа – излиза на 9 май чрез Universal Music
- FIAT Grande Panda и Shaggy са главните герои в новото видео на носителя на диамантен сертификат, озаглавено „Boombastic (Fantastic)“, режисирано от Joseph Kahn – създадено в чест на 30-годишнината от вечния хит (линк).
- Видеото също така е вдъхновение за новата реклама на FIAT, която отбелязва 45-годишнината на модела Panda. Рекламният клип изобразява празник на нов начин на мислене, в който „Животът е Pandastic“: жизнен, игрив и изпълнен с неочаквана радост (линк).
- Рекламата подчертава отличителния поп дух на Grande Panda, акцентирайки върху основните характеристики на новия модел: неговото пространство, италианския дизайн от FIAT Centro Stile, плавното движение и интелигентните решения.
FIAT Grande Panda се обединява с глобалната музикална икона Shaggy, емблематичният глас зад вечния хит „Boombastic“. За да отпразнува 30-годишнината от оригинала, Shaggy записва нова, модерна версия и заснема нов видеоклип с участието на FIAT Grande Panda. Свързаният сингъл, озаглавен „Boombastic (Fantastic)“, ще бъде пуснат в световен мащаб на 9 май чрез Universal Music.
Вдъхновен от емблематичната песен, FIAT създаде своята реклама, с която представя новата версия на Grande Panda и предава посланието, че „Животът е Pandastic“. Grande Panda е въплъщение на ренесанса на FIAT и крайъгълен камък в новата ера на марката. Този нов „семеен превозвач“ има социална значимост благодарение на своята гъвкава и многофункционална мултиенергийна платформа, която отговаря на нуждите и очакванията на клиенти от различни пазари, превръщайки обикновеното в нещо фантастично – или по-добре казано: Pandastic.
Оливие Франсоа, главен изпълнителен директор на FIAT и глобален маркетинг директор на Stellantis, коментира:
„Чествайки 30-годишнината на хита ‘Boombastic’, FIAT реши, че това е идеалният момент да преосмислим класиката и да я направим по-привлекателна за поколението X. Резултатът е ‘Pandastic’ – вдъхновяващ пример за нестандартен маркетинг и смислено сътрудничество: глобален хит за глобален автомобил и емблематичен саундтрак, отбелязващ завръщането на иконичните форми от 80-те. Лично искам да благодаря на Shaggy за неговото дългогодишно сътрудничество с нашата марка.“
Shaggy добавя:
„Да се обединя с FIAT за честването на 30-годишнината на ‘Boombastic’ е вълнуващо партньорство. Както песента, така и FIAT имат наследство на смел стил и незабравимо въздействие. Заедно отбелязваме тази годишнина със същата енергия и креативност, която превърна ‘Boombastic’ в световен хит.“
Grande Panda ни връща директно в 80-те години с емблематичния си дизайн, олицетворявайки преоткриването на италианска икона. FIAT има за цел да предложи модерен, устойчив и ориентиран към бъдещето автомобил на тези, които искат да участват в прехода към електрификация, като същевременно го направи достъпен, популярен и стилен – на „pandastic“ цена.
Със своето ретро-футуристично излъчване Grande Panda превръща градската мобилност в нещо наистина Pandastic – отражение на начин на живот, изпълнен със забавление, креативност и характер, и отбелязващ нова глава, вдъхновена от италианския дизайн и поп културата. Проектиран за ежедневието, той добавя искра радост. Със своите ярки цветове, интелигентни решения и силна индивидуалност, моделът олицетворява неочакваното, което надминава очакванията.
Видеото подчертава изключителната просторност на семействения модел – една от най-добрите в сегмента по ширина на мястото за раменете, без да се жертва компактният размер: 3,99 м дължина (под средното за сегмента), 1,57 м височина и 1,76 м ширина (без огледалата). Последният модел на FIAT е също така синоним на плавност, благодарение на автоматичната трансмисия с двоен съединител, както и на интелигентната употреба на устойчиви материали, като таблото, вдъхновено от бамбук. Сред най-завладяващите му елементи е пикселизираният мотив, който се простира отпред – от центъра на горната решетка до фаровете, напомняйки кубичните прозорци на сградата Lingotto. Последният елемент, който прави новия глобален модел „Pandastic“, е прибиращият се спираловиден кабел – гениално решение, което прави зареждането по-лесно и по-чисто от всякога.
Новият рекламен клип с радостен ритъм и цветна обстановка е продуциран от Movie Magic и режисиран от Joseph Kahn, позиционирайки Grande Panda като перфектното превозно средство за ежедневна градска мобилност – истинско въплъщение на италианската марка със своя италиански дизайн, компактност, достъпност и устойчивост.
КРЕДИТИ ЗА ВИДЕОТО
Продуцентска компания: Movie Magic
Режисьор: Joseph Kahn
Агенция: M&C Saatchi EU
КРЕДИТИ ЗА МУЗИКАТА
„Boombastic“ (Burrell/Floyd/Livingston), презаписана и изпълнена от Shaggy, озаглавена „Pandastic“
Издатели: GREENSLEEVES PUBLISHING LIMITED-LIVINGSTING MUSIC-MALACO MUSIC COMPANY- PEDIGREE RANCH MUSIC- PEERMUSIC III LTD- PROMOCIONES MUSICALES HR SA DE CV- ROFFIGNAC MUSIC CO- DOWNTOWN DLJ SONGS- CAFE' CONCERTO S.R.L- PEERMUSIC ITALY S.R.L- DI PIU’S.R.L.- BMG
Музикален супервайзор: Flavio Ibba (Red Rose Productions)
ЗА SHAGGY:
Роден като Orville Richard Burrell и израснал в Кингстън, Ямайка, Shaggy започва кариерата си като MC в развиващата се денсхол сцена на Ню Йорк, след като се премества в Бруклин в тийнейджърските си години. Скоро след като служи четири години в морската пехота на САЩ (включително две мисии в Близкия изток по време на Операция „Пустинна буря“), той подписва първия си договор с лейбъл и бързо постига световен пробив с хита „Oh Carolina“. Като единственият денсхол артист с диамантен статус в историята, Shaggy (менажиран от Martin Kierszenbaum / Cherrytree Music Company) е продал над 40 милиона албума по света, има 8 сингъла в Billboard Hot 100 и 7 албума в Billboard 200 (включително 4 в топ 40). Той е носител на 2 награди Grammy и е сред тримата най-слушани реге изпълнители в Spotify за всички времена. Това лято Shaggy ще се включи в турне с Pitbull в Европа и Обединеното кралство.
Facebook: @Shaggy
Instagram, TikTok & Twitter: @direalshaggy
Торино, 9 май 2025 г.