Fiat Heritage

Историята на една от най-трайните марки в света.​

1899 г., когато всичко започва

Първите ни модели

Запознай се с незабравимите, най-емблематичните и представителни модели на FIAT.​

S61 - 1908

През първото десетилетие на 20-ти век треската за скорост се разпространи по целия свят и именно в този сценарий на силно спортно вълнение се роди FIAT S61 Corsa, двуместен състезателен автомобил.

Topolino - 1936

Когато е представен през 1936 г., FIAT 500 е най-малката масово произвеждана кола в света. Заради красивите му форми и размери, обществеността го нарече "Topolino".

600 - 1955

Представен през 1955 г., 600 бележи началото на масовата моторизация на Fiat чрез продажби на малки практични автомобили през 50-те и 60-те години на миналия век. Благодарение на разходите и ползите успехът му беше почти незабавен – достигайки 1000 произведени модела на ден.

500 - 1957

FIAT представя Nuova 500 през 1957 г. с основното намерение да замени FIAT 500 Topolino. Обновен, с нови технологии от успешния 600, с носещ монокок и задноразположен двигател, 500 се задвижва от компактен 2-цилиндров двигател с въздушно охлаждане, новост за FIAT.

127 - 1971

127 бе част от трансформацията на компактните автомобили FIAT в модерни модели. Проектиран да бъде силен, ефективен и брилянтен и да спомага за намаляване на разхода на гориво, моделът предлага модерни линии и решения и допълнително място в светлото отделение за пътници.

126 - 1972

Роден от споразумение между Дома на Маранело и Lingotto, FIAT Dino е разработен като конвенционален автомобил в средата на 60-те години. Неговата специфика - двигател Ferrari 1987 куб.см V6, способен да достави 160 конски сили при 7500 об./мин.

Dino - 1972

Роден от споразумение между Дома на Маранело и Lingotto, FIAT Dino е разработен като конвенционален автомобил в средата на 60-те години. Неговата специфика - двигател Ferrari 1987 куб.см V6, способен да достави 160 конски сили при 7500 об./мин.

Panda - 1980

С повече от 7,5 милиона произведени бройки от появата си през 1980 г. до днес, Panda се смята, заедно с 500, за италианския полезен автомобил par excellence, който придружава младите хора и семействата в живота им.

UNO - 1983

Удобен, шик, икономичен и бърз - това бяха прилагателните, които определяха основните концепции на този двуобемен супермини модел, пуснат на пазара през 1983 г. Моделът имаше приятна височина, страхотно вътрешно пространство за размера си и квадратно тяло .

Иконата на италианската мобилност

Бъди част от нашата история. Открий тук еволюцията на марката, белязала историята на автомобилостроенето.

FIAT във времето

Част от нашата идентичност се съдържа във всяко от нашите лога. Има десетилетия  история и еволюция. Научи повече тук.

1899

За да идентифицират новосъздадената компания, деветте съдружници-учредители избират да поставят месингов пергамент в стил рококо върху капаците на първите си модели, показвайки пълното име на компанията, гравирано на ръка.

1904

След около десетилетие от първото лого, съвпадащо с разрастването на движението Art Nouveau, ръководството на FIAT решава да го обнови с овална форма, превръщаща се в овални и стилизирани графични елементи.

1921

Връзката със света на състезанията предполага приемането на по-малко сложно и по-непосредствено лого, използвано за първи път през 1921 г. на 801 Corsa, първият следвоенен Grand Prix модел на FIAT.

Реставриране

Повери автомобила си в умелите ръце на нашите технически експерти за ремонт, подмяна на части и възстановяване.

Сертифициране

Твоят класически FIAT заслужава да бъде оценен във всеки детайл. Сертификатът за автентичност гарантира оригиналността на твоя автомобил и подчертава неговата стойност.

Открий нашите продукти

Нашата гама от аксесоари е елегантна и щадяща околната среда. Благодарение на внимателния избор на материали, всички твои аксесоари са ценни и специални.