Първите ни модели
Запознай се с незабравимите, най-емблематичните и представителни модели на FIAT.

S61 - 1908
През първото десетилетие на 20-ти век треската за скорост се разпространи по целия свят и именно в този сценарий на силно спортно вълнение се роди FIAT S61 Corsa, двуместен състезателен автомобил.

Topolino - 1936
Когато е представен през 1936 г., FIAT 500 е най-малката масово произвеждана кола в света. Заради красивите му форми и размери, обществеността го нарече "Topolino".

600 - 1955
Представен през 1955 г., 600 бележи началото на масовата моторизация на Fiat чрез продажби на малки практични автомобили през 50-те и 60-те години на миналия век. Благодарение на разходите и ползите успехът му беше почти незабавен – достигайки 1000 произведени модела на ден.

500 - 1957
FIAT представя Nuova 500 през 1957 г. с основното намерение да замени FIAT 500 Topolino. Обновен, с нови технологии от успешния 600, с носещ монокок и задноразположен двигател, 500 се задвижва от компактен 2-цилиндров двигател с въздушно охлаждане, новост за FIAT.

127 - 1971
127 бе част от трансформацията на компактните автомобили FIAT в модерни модели. Проектиран да бъде силен, ефективен и брилянтен и да спомага за намаляване на разхода на гориво, моделът предлага модерни линии и решения и допълнително място в светлото отделение за пътници.

126 - 1972
Роден от споразумение между Дома на Маранело и Lingotto, FIAT Dino е разработен като конвенционален автомобил в средата на 60-те години. Неговата специфика - двигател Ferrari 1987 куб.см V6, способен да достави 160 конски сили при 7500 об./мин.

Dino - 1972
Роден от споразумение между Дома на Маранело и Lingotto, FIAT Dino е разработен като конвенционален автомобил в средата на 60-те години. Неговата специфика - двигател Ferrari 1987 куб.см V6, способен да достави 160 конски сили при 7500 об./мин.

Panda - 1980
С повече от 7,5 милиона произведени бройки от появата си през 1980 г. до днес, Panda се смята, заедно с 500, за италианския полезен автомобил par excellence, който придружава младите хора и семействата в живота им.

UNO - 1983
Удобен, шик, икономичен и бърз - това бяха прилагателните, които определяха основните концепции на този двуобемен супермини модел, пуснат на пазара през 1983 г. Моделът имаше приятна височина, страхотно вътрешно пространство за размера си и квадратно тяло .
FIAT във времето
Част от нашата идентичност се съдържа във всяко от нашите лога. Има десетилетия история и еволюция. Научи повече тук.

1899
За да идентифицират новосъздадената компания, деветте съдружници-учредители избират да поставят месингов пергамент в стил рококо върху капаците на първите си модели, показвайки пълното име на компанията, гравирано на ръка.

1904
След около десетилетие от първото лого, съвпадащо с разрастването на движението Art Nouveau, ръководството на FIAT решава да го обнови с овална форма, превръщаща се в овални и стилизирани графични елементи.

1921
Връзката със света на състезанията предполага приемането на по-малко сложно и по-непосредствено лого, използвано за първи път през 1921 г. на 801 Corsa, първият следвоенен Grand Prix модел на FIAT.

Реставриране
Повери автомобила си в умелите ръце на нашите технически експерти за ремонт, подмяна на части и възстановяване.

Сертифициране
Твоят класически FIAT заслужава да бъде оценен във всеки детайл. Сертификатът за автентичност гарантира оригиналността на твоя автомобил и подчертава неговата стойност.

Открий нашите продукти
Нашата гама от аксесоари е елегантна и щадяща околната среда. Благодарение на внимателния избор на материали, всички твои аксесоари са ценни и специални.