Новини

MOPAR® VEHICLE PROTECTION ЧЕСТВА ТРИ УСПЕШНИ ГОДИНИ

27 May 2015

NEWS 4

Стартирано през 2013 г. в региона на Европа, Близкия Изток и Африка и понастоящем присъстващо в 36 държави в този регион с над 50 продукти, портфолиото от специализирани услуги Mopar® Vehicle Protection включва набор от планове за поддръжка, които да поддържат постоянно автомобилите в перфектно състояние. В рамките на три години бяха продадени над милион и сто хиляди MPV пакета.
Mopar®, марката еталон на Fiat Chrysler Automobiles за услуги, клиентско обслужване, оригинални резервни части и аксесоари, чества третата годишнина от пускането на глобалния бранд “Mopar Vehicle Protection” (MVP), който гарантира перфектни взаимоотношения между клиентите и оторизираните от FCA автосервизи в региона на Европа, Близкия Изток и Африка.

“Mopar Vehicle Protection” предлага договори за сервизно обслужване, гарантирани от Fiat Chrysler Automobiles, които носят на клиентите пълно спокойствие, благодарение на всеобхватното покритие на механичните компоненти и специалните планове за обслужване, плюс услуги за пътна помощ и сервизен ремонт, извършвани от високо квалифицирани автомонтьори с използването само на оригинални части.

Присъстваща понастоящем в над 36 страни от региона на Европа, Близкия Изток и Африка и с портфолио, съдържащо над 50 продукта, програмата “Mopar Vehicle Protection” е разработила поредица от планове за поддръжка с конкурентни цени, за да поддържа постоянно вашия автомобил в отлично състояние:

  • “Maximum Care”: покритие за механични и електрически части, което удължава гаранцията на автомобила;
  • “Powertrain Care”: удължава гаранцията на автомобила с покритие на механичните части на двигателя, предавателната кутия и трансмисията;
  • “Easy Care & Easy Care Plus”: покрива предвидени по график сервизни разходи на конкурентни цени. С опцията “Plus” клиентите могат да включат и подмяна на редица износени части;
  • “Top Care & Top Care Plus”: планът за ‘максимално спокойствие’, който осигурява пълно покритие, включващо механичните части, електрическите части и предвидени по график услуги. С опцията “Plus” клиентите могат да включат и подмяната на редица износени части;
  • “Essential Care & Essential Care Plus”: включва удължаване на пътната помощ след първите две години от експлоатацията на автомобила, а купоните за лоялни клиенти предлагат специални условия за всички износени части и за широка гама от аксесоари. С опцията “Plus” клиентът може да получи два контролни прегледа и 14 прегледа на основните механични и електрически части на автомобила.

Плановете “Mopar Vehicle Protection” включват изчерпателна поредица от опции по отношение на трайността и пробега на автомобила, като клиентите винаги могат да разчитат на достъп до обширна мрежа от сервизи, в които работят високо квалифицирани автомонтьори и се използват само оригинални части. Клиентите ще могат да бъдат напълно спокойни за автомобила си, благодарение на услугите за пътна помощ в цяла Европа и цялостната стойност на плана, която може да бъде прехвърлена на новия собственик, ако автомобилът бъде препродаден.

Торино, 27 май 2015 г.

Новости от Фиат