x 

Продължете

Новини

Триумф на европейската обиколка на Fiat 500 на наградите NC

10 June 2018

Fiat 500 NC

05 юни 2018 г.

Триумф на европейската обиколка на Fiat 500 на наградите NC

 

  • Проектът “Fiat 500 Forever Young Experience” спечели златен медал в категориите “Най-добро събитие” и “Най-добър Партизански Маркетинг″. • Комисията оцени оригиналността на турнето, което миналата година отпразнува 60-годишния юбилей на Fiat 500. • Турнето премина през Кан, Мюнхен и Мадрид, пресъздавайки 1957 с разнообразни екстри с истински магазини и колекционерски коли Fiat 500. • Досега проектът е събрал 11 национални и международни отличия.

 

Церемонията по награждаването на НС се състоя миналата седмица в Teatro Elfo Puccini в Милано. Всяка година ключови имена от маркетинговите и комуникационни светове се присъединят към комисията за тези награди – създадени от издателите на ADC Group, за да отпразнуват интегрираните маркетингови комуникации в Италия. Тази година проектът “Fiat 500 Forever Young Experience” спечели престижен златен медал в категориите “Най-добро събитие” и “Най-добър Партизански Маркетинг″.
Турнето досега е събрало 11 национални и международни отличия, включително и така мечтаната GrandPrix 2018.

Създаден от агенция “Идеал”, проектът възпроизвежда 1957 в три града – Кан, Мюнхен и Мадрид – за отбелязване на 60-ия рожден ден на Fiat 500, като пресъздава истинско пътешествие във времето. Всеки етап от турнето изрази местната култура на избраните места. Той завърши в Мадрид със зашеметяващо събитие, включващо почти сто актьора и всякакви ефекти в богати костюми, очарователни ретро магазини, представящи едни от най-добрите италиански модни тенденции, храна и дизайн, и класически автомобили Fiat 500.

 

Безспорната звезда на проекта “Fiat 500 Forever Young Experience” бе 500-то издание, посветено на 60-годишнината. Номерираната лимитирана серия се появи като филмова звезда на брега на морето в Кан – френския град, известен със своя Международен филмов фестивал – и беше посрещнат от хиляди туристи, които не спряха да го снимат. Получи същия вид овации на забележителния Wiener Platz в Мюнхен – един от най-известните места в баварския град, с малкия постоянен пазар и близката бирария Hofbräuhaus. Над седем хиляди посетители се настаниха в оживения Calle Jorge Juan da Calle de Serrano – една от най-големите градски развлекателни зони в Мадрид – осветявайки със светкавици от камерите и смартфоните си, докато снимаха колата, както и прекрасния декор, създаден, за да демонстрира тази вечна италианска икона.   Новият 500 Collezione се радва на същото приветливо посрещане. Неговото собствено европейско турне приключи преди няколко дни в Мадрид, след като се докосна до Милано, Лондон, Берлин и Париж, които са международните столици на модата, стила и изкуството. Collezione на 500, тринадесетото специално издание, пуснато през последните единайсет години, дефилира на тези престижни модни подиуми. Fiat 500 винаги е бил лидер, който, макар и да е верен на себе си, е пресъздаван през годините. Това е свързано с редица емблематични марки от световете на модата, луксозните яхти, изкуството и спорта, за да назовем само няколко от тях, в множество специални издания, създадени, за да изследват необичайни територии за градска кола. Престижната селекция включва редица признания на емблематичния Fiat, като например версиите 500-60esimo и Anniversario, които стартираха миналата година, за да отпразнуват 60-годишнината на великолепната малка кола.   Стартирала през 1957 г. и утвърдила се през годините като символ на масовата моторизация в Италия, Fiat 500 се прероди през 2007 г., когато дебютира новият модел – и се превърна в глобален феномен. Това се демонстрира с над два милиона автомобила, продадени в над 100 страни по света. Над 80% от продажбите са извън Италия, а 500 е най-продаваният в сегмента си в Европа от 2013 г. насам. През първите четири месеца на 2018 г. 500-те са лидери на пазара в девет страни (Великобритания, Испания, Португалия, Австрия, Унгария, Хърватия и Словения) и в първите три позиции в седем други държави (Италия, Германия, Франция, Швеция, Словакия, Румъния и България). Също така през първите четири месеца на 2018 година, в своята единадесета година, 500* счупи собствения си рекорд с над 74 000 коли продадени в Европа.   * Fiat 500 и Abarth 500 версии общо.   Торино, 5 юни 2018

Новости от Фиат