x 

Продължете

Новини

Европейско модно Шоу – Турне на новия Fiat 500 Collezione завършва в Мадрид

31 May 2018

500 Collezzione Madrid

25 май 2018 г.

Европейско модно Шоу Турне на новия Fiat 500 Collezione завършва в Мадрид

 

  • Европейското турне на новия Fiat 500 Collezione завърши на 24 май 2018, след като дефилира на най-престижните подиуми на Европа – от Милано и Лондон до Берлин, Париж и Мадрид.
  • През пет грандиозни локации, докосвайки света на модата, изкуството и дизайна, специалната серия разкри своята още по-модерна персоналност чрез атрактивната си двуцветна ливрея “Primavera”.
  • С изключителни комбинации от цветове и материали, по поръчка детайли и вечен дух, 500 Collezione е 30-то специално издание на легендарния модел, което се пуска през последните единадесет години.
  • Сега, в единадесетата си година, 500 * отбелязва най-доброто представяне в цялата си история, с над 74 000 автомобила продадени в Европа през първите месеци на 2018.

 

 

Последният етап от европейското модно шоу турне, което отведе новия 500 Collezione в най-големите градове – от Милано и Лондон, до Берлин, Париж и Мадрид, всеки от които е международна столица на модата, стила и изкуството, завърши на 24 май. 500 Collezione – в две версии на каросерията, хечбек и кабрио – които дефилираха на тези модни подиуми, е най-новото честване на емблематичния Fiat, който повече от 60 години продължава да се превъплъщава, като същевременно остава верен на в течение на времето своите ценности.

Европейското турне на 500 Collezione започна на 18 април в Милано, най-модерния и интернационален град на Италия, по време на Миланския панаир на мебелите, когато е една от най-вълнуващите и оживени седмици на годината. Събитието беше и националното представяне на този италиански шедьовър, който, съвсем като една истинска филмова звезда, изгря на червения килим на хотел Magna Pars Suites, на един хвърлей разстояние от старата железопътна гара Porta Genova и оживения Via Tortona – сърцето на модата и дизайна – за да го видят журналисти, фотографи, влиятелни личности и фенове. Демонстрирайки елегантна и стилна ливрея в две тоналности, напомнящи пролетта и сполучливо наречена “Primavera”, 500 Collezione се изфука пред любителите на италианския дизайн с детайли от очарователния си стил, като ярките хромирани акценти на предната броня, капака на двигателя и корпусите на страничните огледала, които са модернизирано продължение на някои от най-характерните черти на неговия предшественик.

 

Елегантност и темперамент, изключителност и традиция. Същите съставки характеризираха и втория етап от обиколката в Лондон, градът извън Италия, който е дом на най-многобройните Fiat 500. Великобритания е вторият по размер пазар в региона на Eвропа, Близкия Изток и Африка. По този повод, новият 500 Collezione дефилира пред изисканото Ice Tank Studio в оживената Ковънт Гардън, където минувачите спираха да му се възхищават и да го снимат. Не може да има по-добра сцена за тази нова интерпретация на световната икона, която е била тук у дома си през Swinging Sixties, когато Лондон ръководи световната мода, а Piccadilly Circus е бил столицата на новите социални тенденции, музика и изкуство. Днес, подобно на вчера, Fiat 500 беше там със своите наелектризиращи внушения за свобода и лекота. Това е една от причините за безспирната любов на лондончани, които просто са луди за тази градска кола.   След Милано и Лондон, обиколката на 500 Collezione се отправи към Берлин – метрополис, който никога не спи, където лесно можеш да се изгубиш в модни локации, величествени паметници, уникални музеи на изкуството и техно храмове. Новото специално издание 500 Collezione беше звездата на едно ексклузивно събитие, проведено в ултрамодерните Bridge Studios на Seestraßeninsel в Westhafen, красиво място на самия бряг на полуостров в сърцето на Берлин, където публиката научи повече за вълнуващото оборудване, което прави автомобила истинско технологично бижу.

 

Например, по отношение на свързаността, 500 Collezione предлага опционално радио Uconnect 7 “HD LIVE с вградени функции на Apple CarPlayTM и Android AutoTM, както и навигатор с Tom Tom карти. Предлагат се също като допълнително оборудване 7-инчов TFT дисплей, който е най-големия в своята категория и Beats Audio Hi-Fi система за любителите на музиката.   Гостите на модерния Bridge Studios също така се възхищаваха на селекцията Fiat 500 Mirror, Fiat 500 Riva, Abarth 695 Rivale и Abarth 695 XSR Yamaha, които представляват само някои от 30-те специални издания, базирани на моделите Fiat и Abarth, въведени през последните 11 години. Не случайно Fiat 500, който винаги е създавал модните тенденции, и който макар и да е оставал верен себе си, е бил преформулиран във времето, свързвайки своето име със символни марки от световете на модата, луксозните яхти, изкуствата и спорта, споменавайки само някои, в серия от специални издания създадени, за да изследват територии, необичайни за една градска кола. Сегашното 30-то специално издание е новата 500 Collezione и следва след 500-60esimo и Anniversario, създадени миналата година  за да бъде отпразнувана шестдесетата годишнина от емблематичния Fiat.

 

Разбира се, вълнуващото турне на 500 Collezione спря и в Париж, една от най-важните световни модни столици. Така че, сцената за четвъртата фаза на обиколката беше красивата La Maison в Issy les Moulineaux, архитектурен бисер, разположен на романтична улица край река Сена, където новото специално издание дефилира на едно от най-ексклузивните модни ревюта. Това бе идеалната локация в най-елегантния град в Европа, в който се намират най-известни модни брандове за висша мода. Елегантният хромиран курсивен знак “Collezione” на задния капак на новата 500 Collezione изпъква съвсем като модерно лого на висококачествена дреха от висшата мода. Множество от елементите на колата представляват изрични препратки към световете на модата и дизайна, като например елегантните нови ливреи напомнящи за пролетта, съчетани със стандартни 16-инчови лети джанти. Палитрата включва новата двуцветна комбинация (бяла и сива) “Primavera” и двуцветната (бяла и зелена) “Acquamarina”, в допълнение към Taormina Ivory, като алтернатива на Gelato White и “Blu dipinto di Blu” Blue, всички украсени с контура запазена марка в сиво / бяло / сиво. Същата елегантност се намира и във вътрешността с оригинални комбинации, като: таблото – бяло за двуцветната “Primavera”, зелено – за двуцветната “Acquamarina”, или в цвета на корпуса – за другите цветове. Естествено, свежите, вдъхновени от модата цветни теми продължават и в интериора – с двуцветно раирани сиви седалки, облегалка в слонова кост и бродирано лого 500, и логото “Collezione” на стелките).

 

След Милано, Лондон, Берлин и Париж, европейското турне на 500 Collezione завърши в Мадрид, в самия впечатляващ хотел Only You Atocha, в сърцето на изкуството и културата на испанската столица, в близост до най-важните музеи и най-стилни бутици на града. Приветлив, светъл и с впечатляващ двор, местоположението бе перфектната комбинация от традиционна мадридска архитектура и авангарден дизайн, изтънчена препратка към старото и новото. Същото отношение се намира и в 500 Collezione, което е безспорно 500, защото обхваща всички характеристики на една от най-известните италиански икони в света, и в същото време разнася този символ на италианската креативност по света.

 

Улиците на Мадрид също така са и сцена на видео рекламата “New 500 Collezione, Вдъхновен от самия себе си”, която придружава международното представяне на новото специално издание. Произведено от творческата агенция Leo Burnett и режисирано от Ласло Кадар, 500 Collezione се появява като топ модел, свикнал да се изявява на най-известните световни сцени. Виждаме колата с елегантната си двуцветна одежда, оборудвана със смартфони като модерни заместители на вече остарелите филмови фотоапарати, управлявана от красива млада манекенка, която е активирала функцията selfie. Съвършено владеещ ставащото като една истинска дива, 500 Collezione постепенно се превръща в режисьор на рекламата, насочвайки я върху собствените си дизайнерски детайли, като накрая решава, че последният кадър може да мине и без младата жена, тъй като всъщност колата е истинският модел на шоуто. Не случайно това е съвършената роля за автентичния италиански шедьовър, който от десетилетия влияе на модата, обществото и привичките. С други думи: “Завинаги култ, Завинаги 500″.   Стартирал през 1957 и възприеман през годините като символ на масовата автомобилизация в Италия, Fiat 500 се прероди през 2007 г., когато дебютира новият модел, който скоро се превърна в глобален феномен. Това се демонстрира от над двата милиона автомобила продадени в над 100 страни по света. Над 80% от продажбите са извън Италия. В подкрепа на този успех, 500 е най-продаваният в сегмента си в Европа от 2013 г. насам. И отново, през първите четири месеца на 2018 г. 500 е лидер на пазара в девет страни (Великобритания, Испания, Белгия, Швейцария, Португалия , Австрия, Унгария, Хърватска и Словения) и е в първите три в седем други държави (Италия, Германия, Франция, Швеция, Словакия, Румъния и България). Успехът е неудържим, и също и през първите четири месеца на 2018 година, в своята 11-та година 500 *, счупи собствения си рекорд с над 74 000 продадени коли в Европа.   * Fiat 500 и Abarth 500 версиите общо. Торино, 25 май 2018

Новости от Фиат